הצהרת נגישות חברת FedEx ישראל

חברת פדקס ישראל נוקטת את מירב המאמצים ומשקיעה משאבים רבים על מנת לספק לכל לקוחותיו שירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים
עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם בעל מוגבלות יוכל לקבל את
השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.

הצהרת נגישות מבנים

להלן הצהרת הנגישות הקיימים במרכזי קבלת הקהל:

כנרת 2, אייר פורט סיטי

  • כתובת – כנרת 2, אייר פורט סיטי
  • טלפון – 08-9140220 שלוחה 802
  • איש קשר – אוהד הילל
  • חניות נגישות ודרך נגישה לחלל האולם – קיים
  • עמדה נגישה המתאימה למתניידים בכיסא גלגלים – קיים
  • לולאת השראה – קיים
  • עמדת המתנה נגישה – קיים
  • מעלית נגישה – קיים
  • נגישות השירות – קבלת מידע באמצעות טלפון, אימייל ומסרונים. ניתן גם לקבל סיוע באמצעות תרגום בשפת הסימנים. (יתכן כי חלק מהדרישות יהיה צורך להזמין מראש)

חטיבה 8, נתב"ג

  • כתובת – חטיבה 8 נתב"ג
  • טלפון – 08-9140220 שלוחה 802
  • איש קשר – אוהד הילל
  • חניות נגישות ודרך נגישה לחלל האולם – קיים
  • שירותים נגישים – קיים
  • עמדה נגישה המתאימה למתניידים בכיסא גלגלים – קיים
  • לולאת השראה – קיים
  • עמדת המתנה נגישה – קיים
  • מעלית נגישה – קיים
  • נגישות השירות – קבלת מידע באמצעות טלפון, אימייל ומסרונים. ניתן גם לקבל סיוע באמצעות תרגום בשפת הסימנים. (יתכן כי חלק מהדרישות יהיה צורך להזמין מראש)

משרד שילוח חיפה

  • כתובת – שד' ההסתדרות 228, חיפה
  • טלפון – 08-9140220 שלוחה 802
  • איש קשר – אוהד הילל
  • חניות נגישות ודרך נגישה לחלל האולם – לא קיים
  • שירותים נגישים – לא קיים/פטור
  • עמדה נגישה הממתאימה למתניידים בכיסא גלגלים – לא קיים, מתניידים בכיסאות גלגלים נדרשים לתאם הגעתם עם שירות הלקוחות על מנת לקבל/למסור את החבילות לידי עובד תפעול בכניסה לסניף .
  • לולאת השראה – קיים
  • אינטרקום נגיש -קיים
  • עמדת המתנה נגישה – קיים
  • מעלית נגישה – לא נדרש
  • נגישות השירות – קבלת מידע באמצעות טלפון, אימייל ומסרונים. ניתן גם לקבל סיוע באמצעות תרגום בשפת הסימנים. (יתכן כי חלק מהדרישות יהיה צורך להזמין מראש)

שירות לקוחות נגיש

  • הדרכות עובדים לשירות נגיש  – מתקיימות הדרכות להכרת תחום הנגישות, יצירת מודעות בקרב העובדים והקניית כלים מעשיים למתן שירות נגיש.
  • מוקד טלפוני נגיש– המענה הקולי הונגש כך שהמידע מועבר בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע.
  • אמצעים נוספים ליצירת קשר– קיימים מספר אמצעים נוספים ליצירת קשר: callfedex@fdx.co.il

 

נגישות אתר האינטרנט

אתר אינטרנט נגיש הוא אתר המאפשר לאנשים עם מוגבלות ולאנשים מבוגרים לגלוש באותה רמה של יעילות והנאה ככל הגולשים, כ- 20 עד 25 אחוזים מהאוכלוסייה נתקלים
בקשיי שימוש באינטרנט ועשויים להיטיב מתכני אינטרנט נגישים יותר, כך על פי מחקר שנערך בשנת 2003 ע"י חברת מייקרוסופט.
חברת FedEx ישראל מאמינה ופועלת למען שוויון הזדמנויות במרחב האינטרנטי לבעלי לקויות מגוונות ואנשים הנעזרים בטכנולוגיה מסייעת לשימוש במחשב.

מידע על נגישות האתר

  • אתר זה עומד בדרישות תקנות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013.
  • התאמות הנגישות בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך wcag2.0 הבינלאומי .
  • הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפן כרום.
  • האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.
  • מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלואלרי.
  • לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.
  • מסמכים או סרטוני וידאו שעלו לאתר לפני אוקטובר 2017 ייתכן שלא נגישים באופן מלא. במידה שנתקלתם במסמך כזה או בסרטון, תוכלו לפנות לרכזת נגישות בחברתינו
    ואנחנו נדאג להנגיש לכם את המידע.
  • מסירת מידע בפורמט נגיש – החברה מעמידה עבור לקוחותיה אפשרות לקבלת מידע בפורמטים נגישים. מסירת המידע הינה ללא עלות ומיועדת עבור אנשים עם מוגבלות.
    לפניות ומידע בנושא נגישות ניתן ליצור קשר עם רכז הנגישות של החברה שפרטיו מופיעים בהמשך ההצהרה.
  • בדיקות ויעוץ הנגישות בוצעו על ידי חברת A2Z נגישות ושיווק באינטרנט

רכיב נגישות באתר

רכיב נגישות באתר מספק מספר פונקציות:

  • גודל גופן
  • ניווט מקלדת
  • פונט קריא
  •  קו תחתון לקישורים
  • הדגשת קישורים
  • ניקוי זכרון
  • שינוי גוון לתמונות
  • הסרת אנימציות
  • הסרת עיצוב

דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות

יש לציין כי אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות החברה כחלק ממחויבותנו לאפשר לכלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות לקבל את השרות הנגיש ביותר.
במידה ונתקלתם בבעיה או בתקלה כלשהי בנושא הנגישות, נשמח שתעדכנו אותנו בכך ואנו נעשה כל מאמץ למצוא עבורכם פתרון מתאים ולטפל בתקלה בהקדם ככל שניתן.

פרטי רכז הנגישות בחברת FedEx ישראל

  • שם – אוהד הילל
  • טלפון – 08-9140220 שלוחה 802
  • מייל – ohad.hilel@tnt.com

פרסום הצהרת הנגישות

הצהרת הנגישות עודכנה ביום: 06.08.2020